top of page

Wagonwheel Ranch Group

Public·156 members

Bærum Asker Aliens på nett 16 desember 2023 Se

Hvis du har noen gode ideer, så si fra! Nettbutikken er et samarbeid mellom Asker Aliens og Soulsport AS, og som også leverer drakter til alle klubbens lag. Du ...

(STRØM) Asker Aliens mot Oppsal Tigers 1 på nett 14/12/ 19. nov. 2023 — 2023 — 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen (SE!! ) Oppsal Tigers 1 mot Fyllingen på nett ... KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. Det vil ikke overraske meg om det var de siste brikkene som skulle på plass for Miners før sesongstarten. En spennende overgang. En overraskende import? Sentrale aktører i nye roller – Eric Gilchrese går fra blått til grønt, mens Juan Ferrales tar over som coach for Miners. (Foto: Marianne Stenerud) Men kanskje trenger ikke Kongsberg mer enn de har, og det hadde vært moro å se en norskere utgave. Eldar Alagic, Niklas Sletten Sandström og Benjamin Fisher Andersen er gode nok til å bli et viktig supplement til Marin Mornar, William Lybæk, Aly Hudgins og Jordan Roberts. Mange ville heller sett Juan Ferrales på banen i blått enn på benken i jakke og slips, men jeg synes det er en kul signering, og et kult valg av Juan. Han har ved flere anledninger vist seg som en svært habil coach, og han har garantert respekten han trenger i spillergruppen. Det må være betryggende å vite at Juan når som helst kan gå fra dress til drakt og bli en ener på banen. NIDAROS JETS Det var mange som tro til for Nidaros Jets da BLNO ble utvidet fra 10 til 11 lag. Og etter den første sesongen «på nåde» følte nok jeg og noen andre at vi hadde investert litt vel mye prestisje i noe som ikke ble bra nok. Nidaros Jets mot Ammerud på tv 19 november 2023 sep. Nidaros Jets mot Bærum på nett 5 november 2023 for 8 døgn si 5. nov. 2023 — 2023 — 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers... Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Men rykter er rykter. I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge. Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. Nåvel, han er så mye mer enn det, og jeg krysser mange fingre for at dette skal være bra både for ham og Gimle. Men jeg liker mye mer enn dette. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens. Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). BÆRUM BASKETBærum fikk fortjent cred for innslaget av unge talenter forrige sesong. I 2023/24 blir det enda flere. I fjor var det kanskje vel så mye en dyd av nødvendighet som en bevisst ungdomssatsing. Espen Fjærestad som eldstemann på et basketbilde..? Tiden flyr! (Foto: Marianne Stenerud) – Det er klart vi sparer penger ved ikke å ha importer. Men mest av alt ønsker vi å bygge opp en gjeng og tenke mer langsiktig, sier Bærum-leder Hege Rokne til basket. no. Ammerud mot Bærum på nett 14 november 2023 Se på TV 14. nov. 2023 — Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers . [[SPORT TV!!]>] Asker Aliens mot Kampen om førsteplassen virker kjørt etter at Asker Aliens ... Frøya mot Asker Aliens på nett 28 oktober 2023 23. sep. 2023 — Frøya mot Asker Aliens på nett 28 oktober 2023 14. okt. 2023 — sep. 2023 — mai 2015 — Asker Aliens. Bærum. Centrum Tigers. Eidsvoll. Frøya . [[Se på TV>>>>]!] Oppsal Tigers 1 Asker Aliens på nett 29 no 18. nov. 2023 — [Se på TV>>>>]!] Oppsal Tigers 1 Asker Aliens på nett 29 november 2023 18. nov. 2023 — 2023 — [SE PÅ NETTET###] Oppsal Tigers 1 (SE PÅ TV>) ... Nikolas Skouen hadde en strålende sesong i fjor, og om han fortsetter i samme spor med bedre spillere rundt seg, kan dette bli riktig bra. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. Så får vi se om det rakner, eller om Calix endelig har sydd sammen et vinnerlag. (Og som vanlig kommer vel Bouna i sluttspillet? ) GIMLE BASKET Man setter ikke penger på lag i BLNO, i hvert fall ikke om man selv er involvert i basketball. Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Asker Aliens yngre spillere i Aliens som har lyst til å bruke det. Nett til kurven mangler. Må hentes på Borgen. Først til mølla ☺️ OPPDATERING: GITT BORT. Asker Aliens 4) Det er fint om klubbene tester fibernett og mikrofonkvalitet FØR BLNO-sendingene på TV2Play skal starte. Bærum Basket har altså fått brev om at Asker vil ... Bærum mot Asker Aliens på tv 16 desember 2023 for 14 timer siden — Bærum mot Asker Aliens på tv 16 desember 2023 30. sep. 2023 — Kongsberg Miners rykket opp på 2-1 i seire og tap og spiller neste kamp lørdag ... Asker Aliens Nidaros Jets på tv 2 desember 2023 Strøm ... septAsker Bærum. mot Centrum Tigers, men ((SPORT#)) Tromsø Storm Asker Aliens på nett 18 17. nov. 2023 — Nidaros Jets Oppsal Tigers 1 noCoach:Basil ... Bærum Asker Aliens på live 16 desember 2023 for 14 timer siden — Bærum Asker Aliens på live 16 desember 2023 Bærum Basket: Live skåringer. Stedet for alle kampe, resultater og Live Asker Aliens · Se ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Kim Bertrand
  • Jammie Ampongan
    Jammie Ampongan
  • Max Hudson
    Max Hudson
  • thanh tran
    thanh tran
  • Gorri
    Gorri
bottom of page